menu
> Jak začít > BiddingManager School
Co kdybyste měli virtuální e-shop, neomezený budget a možnost to všechno probidovat?
BiddingManager School je biddingový simulátor, který vás naučí, jak bidovat.
Lépe, chytřeji, efektivněji.

BiddingManager School

Otestujte si různé strategie pro bidování na Heureka a Zboží bez rizika a strachu z prodělku. K dispozici budete mít virtuální e-shop s virtuální měnou a možnost vypilovat svoje bidovací dovednosti.
Brnkačka? Nenechte se zmýlit. BiddingManager School totiž umí simulovat změny počasí, období výplat a další vnější vlivy, které s vaší inzercí umí pořádně zahýbat.
Co se v BiddingManager School naučíte?
Naučíte se efektivně inzerovat na zbožových srovnávačích. Nanečisto, bez rizik a ztráty vašich nebo klientových peněz.
Cílem BiddingManager School je naučit markeťáky správně bidovat produkty na Heureka a Zboží. Vaším úkolem by pak měla být maximalizace obratu a zachování hraničního PNO do 10 %.
Co si v BiddingManager School vyzkoušíte?
manuální i automatický bidding
vyhodnocování statistik ze zbožových srovnávačů v jednom rozhraní
třídění produktů dle oblíbenosti, dostupnosti a rozdílů v ceně
filtrování produktů podle nejrůznějších kritérií
hlídání maximální PNO
srovnávání dvou období
Zkrátka zjistíte, jak vám nástroj BiddingManager dokáže v reálném světě usnadnit práci.
Škola hrou aneb kdo už BiddingManager School vyzkoušel
Digisemestr
"Škola hrou," hlásal kdysi Jan Ámos a my si řekli: "Tak jo!". Pro studenty Digisemetru, prestižního semestrálního studia digitálního marketingu, jsme připravili opravdovou bidovací výzvu.
Každý student dostal svůj virtuální e-shop a stejnou startovní pozici. 11. října 2017 jsme pak rozjeli bidovací hru. A když hra, tak i výhra.
Vyhrál ten, kdo se za 30 dní "probidoval" k největšímu obratu. Motivací klikat, zkoušet a měnit strategie byl žebříček, který ukazoval, jak si zrovna vedou spolužáci.
BiddingManager School jsme integrovali jako součást výuky Digisemestru. Mohu potvrdit, že to bylo velmi přínosné a současně to studenty skutečně vtáhlo do problematiky. Skvělé.
Jindřich Fáborský [zakladatel Digisemestru]
Ekonomická fakulta VŠB-TUO
Bidovací hru jsme v květnu 2018 aplikovali i na Ekonomické fakultě VŠB-TUO v rámci předmětu E-marketing a jako domácí úkol je součástí každého workshopu, který pro uživatele BiddingManageru pořádáme.
V online marketingu platí snad ještě víc než normálně, že je třeba si co nejvíc věcí osahat a vyzkoušet. Proto platí obzvlášť velký dík lidem z Biddingtools za BiddingManager School, díky které si studenti mohli na vlastní kůži vyzkoušet, jaká práce stojí za dosažením dobrého umístění ve zbožových vyhledávačích.
Ing. Vojtěch Klézl, Ph.D. [ vyučující předmětu Digitální marketing na VŠB-TUO ]
Chcete si dát bidovací challenge?
Je vás 5 a více zbožákových nadšenců a chcete si dát mezi sebou bidovací challenge? Nebo pořádáte konferenci, workshop a chcete zpestřit program hrou na bidování?
Bidovací hru spustíme přímo pro váš kolektiv. Ve škole, v práci, na konferenci. Napište nám na info@biddingmanager.cz a my pro vás bidovací výzvu zrealizujeme.
BiddingManager School podporují
Partneři BiddingManager School
Naučte se správně bidovat a optimalizovat produkty na zbožových srovnávačích i vy
Nanečisto, bez rizik a ztrát. S biddingovým simulátorem BiddingManager School je to hračka.
Rychlý kontakt
Rychlý kontakt x