menu
BiddingManager | Informace

Informace

BiddingManager je unikátní systém

1

Přehled produktů

BiddingManager vám poskytuje cenné statistiky, které v administraci zbožových porovnávačů nenajdete. Objevte nový rozměr vyhodnocování dat podle nejrůznějších kritérií – oblíbenost, dostupnost, rozdíl v ceně.

Statistiky
na jednom místě

Propojte administrační účty všech zbožáků a sledujte statistiky na jednom místě. Mít data pod jednou střechou vám usnadní práci a pomůže zoptimalizovat výsledky. Uvidíte, jak se vašemu e-shopu celkově daří a zda se případný pokles výkonu týká jednoho nebo více srovnávačů – což může vypovídat o lokálním nebo globálním problému.

Nový rozměr
vyhodnocování statistik

BiddingManager vám poskytuje data, která v žádném jiném administračním rozhraní nenajdete. Zajímá vás výkonnost produktů s různou dostupností? Chcete porovnat statistiky produktů na základě rozdílu ceny konkurence? S BiddingManagerem dokážete mnohem více! Systém vám také dává možnost porovnávání údajů v čase.

Notifikace

Ulítly vám náklady? Vzrostlo PNO nad vaše možnosti? BiddingManager vás na to hned upozorní. Stejně jako na hromadu dalších chyb – vyčerpaný kredit, výpadek produktů z feedu atd.

2

BIDDING

Mějte bidování ve svých rukách. S BiddingManagerem je manuální bidování snažší a rychlejší než kdy předtím. Díky podrobným a přehledným statistikám, které v běžném rozhraní zbožáků nenajdete, se i vy naučíte bidovat tak, aby váš výkon jen rostl. Aktualizace CPC probíhá každou hodinu.

Libovolná
segmentace

Filtrování dat dle statistik a informací z feedu vám dává možnost tvořit libovolné segmenty produktů. Pak už jim stačí přiřadit jen vhodné fixní CPC, nebo CPC v % z ceny produktu a bidování může začít.

Usnadnění práce

Nastavení bidování nebylo nikdy rychlejší a přesnější. Zapomeňte na několikahodinové přípravy segmentů produktů v Excelu a následné nastavování biddování v úplně jiném systému. S BiddingManagerem můžete biddování upravovat denně. Nad nastavováním totiž strávíte zlomek času. Administrační rozhraní je navíc vysoce intuitivní, takže nastavení určitě hravě zvládnete.

Krotitel nákladů

BiddingManager vás bude automaticky upozorňovat na prodělečné produkty, takže včas zamezíte zbytečným útratám. Biddujte efektivně, BiddingManager vám s tím pomůže.

Co je to bidování?

Bidování na zbožových srovnávačích znamená zvyšování ceny za proklik, který vede ze zbožového srovnávače do vašeho e-shopu (tzv. CPC = cena za proklik na váš web). Bidování funguje na principu aukce v reálném čase.

Je-li váš e-shop držitelem certifikátu Ověřeno zákazníky (platí pouze pro Heureku, na Zboží.cz není žádný certifikát podmínkou), získává pravomoc měnit ceny za prokliky u svého zboží.

Bidováním, respektive nastavením ceny za proklik, můžete dosáhnout viditelnějších míst ve srovnávačích a zvýšit tak své konverzní šance. Čím vyšší cenu prokliku nastavíte, tím větší je vaše šance na zobrazení daného produktu na předních pozicích.

Cílem bidování je zvyšování obratu dosaženého při adekvátní míře nákladů.

3

AUTOBIDDING

Máte ve svém sortimentu produkty, které chcete přeceňovat několikrát denně, aby byly maximálně vidět? Autobidding to hravě zvládne. Věnujte pozornost svým klíčovým produktům!

Cílení
na konkrétní pozici

Zvolte si pozici, na které se má váš produkt zobrazovat. O ostatní se postaráme my.

Přeceňování
několikrát denně

Hlídáme minimální CPC potřebné pro udržení na zvolené cílové pozici a dle situace ho i 4x denně přeceňujeme. Držíme vaše klíčové produkty na viditelné pozici, dokud to jde. Díky nastavenému stropu CPC ale poznáme, kdy už se vám to nevyplácí.

Maximální péče
o klíčové produkty

Pozice zvolených klíčových produktů pohlídá BiddingManager za vás. Pokud chcete hlídat všechny produkty, využijte BiddingTools - zcela automatizovaný bidovací nástroj.

Vyzkoušejte si kompletní balíček všech služeb na 14 dní zdarma!
VYZKOUŠET ZDARMA
Rychlý kontakt
Rychlý kontakt x